Keith jones ikili opsiyon yorum




Dennis, Kaliforniya, ABD 2012-03-18 Benim önceki yorumum takibi. Başka bir demo hesabı uzun uzadıya Lazy Day Trader sistemi çalıştı ve hemen hemen bir fiyaskoydu. Ben Ticaret Rush bir 24 saatlik demo 60 saniye kar sistemini denedim ve oldukça iyi çalıştı. Ben de şimdi 60 saniye ticaret sunan bir komisyoncu ile gerçek bir hesap kurdunuz .. Hesabımda 300 $ yatırılır ve bir saat kadar her seans birkaç yaptık. Ben Pasifik saat diliminde yaşıyoruz, bu yüzden erken kalkmak ve Londra-ABD örtüşme ticaret. Ben $ 552,00 benim hesap vardı ve sonra ben (aslında size 140 $ kaybeder olan) 100 $ ticaret kaybetti, bu yüzden ben 112 $ tarafından hala duyuyorum. İşte bu sistemde benim gözlemler. Gerçekten sadece BO platformunda "tüccar anlayışı" güvenemez. Siz piyasada neler olup bittiğini takip etmek için Meta Trader çizelgeleri izlemek gerekir. Ben bir sistem, bu yardımcı olur İkili Kırıcı sistemi olarak adlandırılan, artı ben öncelikle 1 dakika grafikte bu devam destek ve direnç vb görmek için diğer bazı göstergeler kullanın. Ayrıca BO platformunda grafiği izlemek ve kısa vadeli destek ve direnç alanlarını görebilirsiniz. Ben sadece tüccar anlayışı baktı ve o kapalı ticaret tuttu eğer, sonunda belaya düşünüyorum. Ben her şey olabilir çünkü bu Keith Jones palyaço, bunu kazanacağını mutlak% 100 şans var 100 $ ticaret olsun zaman olduğunu söyleyebiliriz nasıl görmüyorum. Seni ticaret başka tip kullanmak istiyorsunuz bu aynı sağduyu kullanmak zorunda olduğuna inanıyorum. Ancak bu benim için bütün gece kaldıktan anlamına gelecektir, Londra oturumu muhtemelen bu kullanmak en iyisidir olduğunu düşünüyorum, bu yüzden New York piyasası açıldığında ticaret gibi. Ben de 9 am sonra Londra kapatır ve New York öğle gittiğinde benim zaman, ticaret değil bir kural var. Geçen gün bu kuralı bozdu, ben 140 $ kaybetti işte o zaman. 60 saniye BO ticareti yapıyor eğlenceli ve heyecan verici. Ben Bay Jones sonunda hesabınızı darbe olacak dediği gibi bu sistem sadece kullanılan düşünüyorum. Ancak, ben biraz sağduyu ile kullanılan bazı para kazanmak diye düşünüyorum. İkili Opsiyon aracılar tüm tavsiyeler için ödeme, bu yüzden onun bağlantı aracılığıyla gerçek hesap açma herkes $$$ onu alır: o bu ücretsiz sunmaktadır neden yorumuna yanıt olarak. 2011-11-21 No Rating kendi web sitesinde videoları izledikten sonra, ben Optionbit bir hesap için kayıt yaptım ve onların bir gün demo hesabı istedi. Onlar Cuma günü yayınlanan, bu yüzden gerçekten denemek için tam 24 saat yoktu. Ben Keith'in yöntemleri aşağıdaki işlem yaklaşık 2 saat yaptım ve 500 $ başlangıç ​​dengesi üzerinde 72 $ oldu. Yani 10 $ esnaf oldu ve o tavsiye olarak bir kayıp sonra ölçekleme. 2 saat içinde% 13 getiri. Fena değil. Ben kesinlikle ben Banc de İkili yerine Optionbit ile gitmek için gidiyorum rağmen, gerçek para ile bu denemek için gidiyorum. Ben biraz daha iyi ticaret platformu gibi. Dikkatli bir kelime. Onun 17 $ ticaret, e-kitap satın almayın. Bu işlem İkili Opsiyonlar değil. Bu forex temelleri için sadece bir kılavuz. Ben bir geri ödeme talep ettik.